مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-01سياسي

حرکت پرشتاب توسعه کشور نیازمند علم آموزی جوانان است


امام جمعه رشت، حرکت پرشتاب و روزافزون در مسیر رشد و توسعه کشور را نیازمند علم آموزی جوانان دانست و بیان کرد: دشمن همواره به دنبال کُند کردن حرکت علمی کشور بوده، - ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، حرکت پرشتاب و روزافزون در مسیر رشد و توسعه کشور را نیازمند علم آموزی جوانان دانست و بیان کرد: دشمن همواره به دنبال کُند کردن حرکت علمی کشور بوده، اما جوانان دانشمند و فرهیخته و نخبه این مرز و بوم عرصه های علم و دانش و فناوری را فتح کرده اند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 10 آذرماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و شور و هیجان انتخاباتی در جامعه جاری و ساری است، اظهار کرد: با توجه به آموزه های دینی و اسلامی، باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم و تاکید ما بر حفظ آبرو و حیثیت افراد باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید حسن مدرس، افزود: آیت الله مدرس مجاهد راه حق و عدالت و دین و استقلال و آزادی بود و لذا در تاریخ ایران و تشیع نقش بی بدیلی دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آیت الله مدرس همچون شهید میرزا کوچک خان جنگلی مقابله با استعمار را در دستور کار داشت، عنوان کرد: امام خمینی(ره) همواره شهدای راه عزت و آزادی ایران اسلامی را تکریم فرمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت پرشتاب توسعه کشور نیازمند علم آموزی جوانان است

حرکت پرشتاب توسعه کشور نیازمند علم آموزی جوانان است